http://up.javooneh.ir/image/08395731c83f8c02c1bccabf05905186.jpg تصویرسازی چهره شهید سید محمدحسین علم الهدی
" در این سنگر همیشه در کنار این خاکیم و خاک پناهگاهمان است. درون سنگر با خود سخن میگویم. راستی چه خوب است از این فرصت استفاده کنم و با قرآن آشنا شوم. آیات خدا را بخوانم و بعد حفظ کنم و سپس زمزمه کنم و بعد شعار زندگی کنم. باشد تا این دل پر هیجان و طپش را آرامش دهد. و بعد با این برای خود توشه سازم و توشه را راهی سفرم گردانم و در انتظار شهادت بمانم و بمانم. "

  شهید سید محمد حسین علم الهدی     

سایز بزرگ


سلام

خیلی وقت بود این طرح رو زده بودم منتها دنبال یه مناسبت برای انتشارش بودم ...

خدا رو شکر توفیق شده تا یه سفر بریم جنوب برای بازدید از مناطق جنگی ، فکر کردم الان بهترین موقعیت برای انتشارشه ! :)

انشا الله ازمون قبول کنن ...

راستی یه چند روزی نیستیم ما ، دعامون کنید .

یا علی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط خفن ادیتور

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 4733
تعداد مطالب : 214
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1